ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH

w Wodzisławiu Śląskim

II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi i Integracyjnymi im. ks. prof. J. Tischnera Liceum Sztuk Plastycznych im. O. Boznańskiej
II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi i Integracyjnymi
im. ks. prof. Józefa Tischnera
Liceum Sztuk Plastycznych im. Olgi Boznańskiej
  • Perspektywy

Tydzień nauki nad pięknym polskim morzem

15 maja 2017 uczniowie klas IIC, IID, IILP i IC udali się na wycieczkę do Darłówka, gdzie spędzili pięć dni, pełnych wrażeń. A jak było? Opowie Wam Natalia z IIC.
Obozowe poranki zaczynały się od śniadania, po którym wszyscy udawaliśmy się na lekcje. W zależności od klasy były to lekcje biologi, chemii, historii i społeczeństwa, angielskiego, WOSu czy podstaw przedsiębiorczości. Jednak na tym dni się nie kończyły! Z głowami pełnymi wiedzy udawaliśmy się na obiady, aby napełnić żołądki. Ponieważ pogoda była znakomita, zawsze po jedzeniu gnaliśmy na plażę, która zachwycała nie tylko swoimi pięknymi widokami, ale również obfitością wyrzuconych z morza muszelek, które codziennie zbieraliśmy. Niektórzy z nas postanowili aktywnie spędzić ten wyjazd codziennie grając w siatkówkę. Aby trochę odetchnąć od upału, który w tamtym czasie panował, często wybieraliśmy się na miasto, aby ochłodzić się zimnym koktajlem czy gałką lodów. Jednego dnia pojechaliśmy zwiedzić Kołobrzeg. Mogliśmy tam wejść na latarnię morską, z której widoczna była panorama tego miasta, oraz pospacerować i odpocząć na molo. Wieczorami czekała na nas kolacja, po której integrowaliśmy się w pokojach. Oczywiście odbyło się ognisko, oraz dyskoteka, bez których chyba nie może być wyjazdów szkolnych :)
Te pięć dni spędziliśmy we wspanialej atmosferze, która utwierdziła nas w przekonaniu, że uczniowie i nauczyciele potrafią stanowić naprawdę wspaniały zespół. Ten wyjazd na pewno będzie niezapomniany!

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.